me

me
myself

2011年5月24日星期二

心碎了。。。:'(

Dear. . .
If you love me,I cherish you good! ! !
If you hurt me.,You do not hurt me! ! !
You know every time you break my heart in it?You know my heart is the addition of pain?
You know, I have really thought of giving you But I was reluctant to give you.
But now I'm thinking seriously thinking of giving up is not that you do
Baby you and I'm really helpless helpless. . . I'm really distressed upset : '(



亲爱的。。。
如果你是爱我的。。
请你好好的珍惜我!!!
如果你是疼我的。。。
你就不要伤害我!!!
你知道你每一次都在伤我的心吗?
你知道我的心又多疼吗???
你知道吗我曾经真的有想过要放弃你。。。但我又舍不得放弃你。。
但现在我在想认真地在想是不是该放弃你呢。。。???!!!
亲爱的你真的让我很无奈很无奈。。。真的让我很心疼很心烦。。。:'(

没有评论:

发表评论